maandag 7 februari 2011

Easel card

Ik had al een hele tijd een paar lege luciferdoosjes liggen waar ik wat mee wilde gaan doen en een easel card stond ook nog boven aan mijn lijstje
dus heb ik maar iets met die 2 samen gedaan ;)







Op het Create4fun Design Team blog kan je zien hoe ik het gemaakt heb.

Het papier is van G.C.D.Studio "Ella Blue Collection".
De stempel is van Penny Black en ik heb ingekleurd met Derwent potloden.

Bedankt weer voor het langskomen en een hele fijne week!

Groetjes, Willy

17 opmerkingen:

  1. Hij is schitterend! en wat heb je prachtig papier gebruikt. Erg mooi, groeten van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige kaart Willy!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is superrrrrrrrrr Willy...gaaaaaaaf papier en stempel ook !
    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige easelkaart zeg, nog wel met laatjes er onder! Super mooi papier, en het stempeltje is ook heel lief.
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er super uit. Echt geweldig. dat zou vast heel veel werk zijn. Maar je ziet helemaal niet meer dat het luciferdoosjes waren het is echt geweldig. Wat heb je voor doosje gebruikt? een sigarendoosje.?

    Groetjes
    Mignon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier is weer iemand hel verliefd op je creaties Willy.
    Yip, ikke.....................
    Super gedaan me heel mooi papier en gaaf afdrukje.

    Liefs Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie combinatie je easelkaart-doosje, prachtig gemaakt!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Willy, ook prachtig met dit papier zo wordt het een heel sjiek geheel.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi willy...in één woord prachtig...je hebt zo een prachtige kleurencombinatie gebruikt...en de stempel is super...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is prachtig willy ,ook mooi ppaier gebruikt

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo ik heb een hele tijd de blogs niet bekeken, maar ik zie weer een hoop mooie creaties zeg!
    groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat prachtig gemaakt! Ook heel leuk om weg te schenken. Heel mooi.

    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen