zaterdag 19 februari 2011

2 Kaartjes voor Create4fun

Het eerste kaartje is voor de nieuwe challenge bij Create4fun.


Het papier wat ik gebruikt heb is van Pebbles "New Arrival".
De bloemen heb ik ook uit dit papier geknipt.
De stempel is een Penny Black, die blijf ik gaaf vinden ;)



Deze week kan je een leuke cupcake stempel winnen ;)



*****

Het volgende kaartje heb ik voor het Create4fun Design Team Blog gemaakt.



Dit keer heb ik een easel kaartje met een Spellbinders Nestabilities Labels Ten gemaakt.




Op het Design Team Blog kan je zien hoe ik hem precies gemaakt heb ;)

Een heel fijn weekend allemaal!

Groetjes, Willy

17 opmerkingen:

  1. Ze zijn alle twee weer te lief voor woorden.
    Jij ook een fijn weekend en tot zo! ;)
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat en mooie kaarten Willy gewelddig gedaan. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Willy,
    Schitterende kaarten heb je gemaakt...werkelijk waar. De easelkaart is mijn favoriet.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt Willy!
    Heel erg mooi!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superrrrrr kaartjes allebei weer Willy ! Pffff die bovenste stempel is bij mij nog helemaal nieuw :$
    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooooooooooooooooooo deze creaties zijn ook lweer zo mooi Willy.
    Ik vind de easelcard wel heeeeeeeeeeeeeeel gaaf!!!!!!

    Liefs hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn allebei schitterend.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Willy,

    Wow, echt schitterend!
    Ben meteen volger van je geworden!

    Groetjes Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ze zijn prachtig Willy.
    Die easelcard is wel heel gaaf
    prachtig papier ook

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten Willy,leuke stempel.
    En wat een mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Willy,
    wat een prachtige kaarten heb je gemaakt! Ik ben al heel lang op zoek naar die PB stempel maar kan hem nergens vinden. zou je mij het type-nummer kunnen laten weten, en misschien ook een winkel waar hij nog te krijgen is?
    mijn mailadres is: moniquenijdam@upcmail.nl
    Ik zou het erg op prijs stellen!
    groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waanzinnig, wat een mooi's......

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee prachtige kaarten heb je gemaakt!!
    Mooi kleuren heb je ook gebruikt.

    Groetjes,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaartje Willy! Vooral de 1e vind ik erg mooi en heel leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow Wat een schitterende creaties heb je wer gemaakt Willy.
    Echt geweldig en ik vind de sketch ook heel mooi, deze ga ik zeker een keer maken.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. willy ze zijn weer zo PRACHTIG!!!!!!!!!!!!!!!

    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hele mooie kaartjes heb je gemaakt!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen