vrijdag 9 december 2011

Kerstgroen

Deze week ben ik weer even naar het tuincentrum geweest en heb wat kersttakken en mos gekocht.
Eerst wist ik nog niet echt wat ik er mee moest gaan doen . . . . ik heb in geen jaren kerststukjes gemaakt . . . .  maar ik had nog wat lege potjes over, wat wit zand en heel veel rood lint dus toen kwam het vanzelf ;)








Ik had ook nog wat kaneelstokjes liggen en had in de winkel een leuk idee gezien dus heb ik dat maar even een beetje nagemaakt ;)




Ook heb ik nog voor mijn zusje een hart met bijpassend geurzakje gemaakt.
Ze blijven zo leuk om weg te geven ;)



Ik wens jullie al vast een heel fijn weekend met hopelijk weer eens een beetje mooi weer ;)

Groetjes, willy

5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er ontzettend leuk allemaal!
    Maar euh... volgende keer weer 's een kaartje? Want die mis ik wel hoor.

    Gezellig weekend!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met wat kleine versieringen krijg je een gaaf resultaat Willy, staat super bij jou dat rood !!

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo willy
    Leuk gedaan met dat kerstgroen....
    Ook je geurzakjes en hartjes zijn erg leuk....
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je bent lekker op dreef Willy;)
    Dat stukje in de lantaaarn vind ik echt gaaf zeg.
    En dat geurzakje is ook te gek

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hiep hoi die Willy,

    Wat een gezellige foto's allemaal. Jeempie dat heb je leuk ingericht allemaal. En dan zo'n lekker takje kerstgroen. Ik ruik het hier bijna:) Net als de kaneel...Wat een leuk idee. Ik heb ook nog ergens van die stokjes liggen.

    Staat mooi hoor op je mooie grote witte dienblad. Ik ben ook gek van dienbladen met van alles er op. Toppie;)

    Groetjes Neltine

    BeantwoordenVerwijderen