maandag 11 oktober 2010

Award

Van Bernadet heb ik deze gave award ontvangen, dank je wel Bernadet ;)



Nu moet ik hierbij 3 dingen vertellen die ik graag doe...nou....dat is niet zo moeilijk:

Nr. 1 - Scrappen
Nr. 2 - Boeken lezen
Nr. 3 - Winkelen

Kort maar krachtig ;)

Ik mag deze award doorgeven aan 5 personen, dat is nu wel weer heel moeilijk want ik weet er zo veel aan wie ik hem zou willen geven.
Maar heb toch maar een keuze gemaakt:

 1. Mijn schoonzus Jeannette omdat ze wel een opkikkertje kan gebruiken.
2. Neltine....omdat ze zo leuk kan vertellen.
3. Jeanet...omdat ze haar inspiratie in kaarten maken kwijt is maar ons altijd weer weet te verrassen met haar andere creaties.
4. Erika....omdat ze gewoon mooie kaarten maakt.
5. Marja....omdat ze zo creatief is.

Nog een hele fijne dag allemaal en geniet nog even van het zonnetje ;)

Groetjes, Willy

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je award Willy!
    En wat leuk dat ik 'm van jou mag ontvangen, dank je wel!!!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk willy en wat lief van je!
    dank je wel voor je award hoor en jij ook gefeliciteerd met deze award van bernadet!!!!

    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen