zondag 19 september 2010

Lizzy

Voor het Create4fun Design Team Blog heb ik deze 2 kaartjes gemaakt met de nieuwste digi stamps van Create4fun.

Dit kaartje heb ik gemaakt met Lizzy Lady, is ze niet schattig? ;)


Het papier is van Papermania "Rose Garden".

Ik heb de Spellbinders Nestabilities Labels four (S4-190) gebruikt voor het stempelafdrukje.


De bovenkant van de rand onder het stempelafdrukje heb ik geponst met de Martha Stewart pons Pop-up Butterflies.
En de onderkant van de rand met de Martha Stewart pons Doily Lace.

De blaadjes bij de bloemen zijn uitgeponst met de Floral Punch Jumbo Leaf van Nellie's Choise.

Het stempelafdrukje heb ik hier en daar afgewerkt met wat glitterlijm.

Voor de liefhebbers heb ik er nog een sketch van gemaakt ;)




Dit kaartje heb ik gemaakt met Lizzy Strawberries, zo leuk die aardbeitjes ;)


Het papier is van Imaginisce "Twitterpated".

De tekst heb ik zelf gemaakt:


En ook hier heb ik een sketch van gemaakt ;)



Nog een hele fijne dag allemaal!

Groetjes, Willy

12 opmerkingen:

  1. Great cards!

    I've made few cards using your sketches. You'll see them at my blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldige kaartjes Willy.
    Zo mooi, dat glitter erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten weer Willy! De bovenste zo romantisch en lief. Ook de sketches zijn super en zeker de moeite waard om te gebruiken. Dankjewel!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten Willy!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaartjes en de dametjes zien er schattig uit, op de bovenste kaart vind ik dat je de glitters mooi subtiel hebt aangebracht.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaartjes willy
    schitterend effect geven die glittertjes.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk!!! Echt schattig zijn ze die dametjes. De bovenste is ook mijn favoriet. Ik heb haar vandaag ingekleurd. Lief poppie hoor.
    En je hebt gaaf papier ervoor gebruikt. Het lag hier ook op tafel hihihi. Ik ga gauw kijken voor ander papier:p

    Doegiii groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind ze beide erg leuk, Willy!
    Mooi papier gebruikt ook.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaarten weer. Vooral de bovenste vind ik helemaal geweldig.

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Willy

    Wat een schattige kaarten heb je gemaakt.
    En wat een leuke stempels en toepasselijke tekst heb je gemaakt.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen