vrijdag 22 januari 2010

Een award en cadeautjes

Van mijn lieve schoonzus Jeannette heb ik een hele leuke award gekregen....dank je wel Jeannette!
Bij deze award moet je 10 dingen noemen waar je van houdt.
Hihi...ik zal wel op de gebruikelijke dingen uitkomen dus natuurlijk op de eerst plaats mijn man en dochter.
2. Onze 2 superlieve konijnen
3. Mijn uit de hand gelopen hobby
4. Kilo's chocolade
5. Dudok appeltaart met warme chocolademelk en een grote klodder slagroom
6. Rituals verzorgingsproducten
7. De geur van versgebakken brood
8. Het lezen van een mooi boek
9. Fietsen
10. De dierentuin
Pfff....was toch best wel moeilijk zeg.
Ik geef hem graag door aan Hilda, omdat zij alweer de griep te pakken heeft en dus een opkikkertje wel kan gebruiken.

Afgelopen weekend kreeg ik ook nog een verlaat verjaardagscadeautje van mijn schoonzus Jeannette en kijk eens hoe leuk ze dit gescrapte tasje heeft gevuld ;)

Groetjes, Willy

8 opmerkingen:

  1. Wow, wat een super cadeau! Dat heeft je schoonzus heel mooi gedaan. Ik ben gelijk even op haar blog wezen neuzen, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owwww Willy wat een superrrrrrrr leuke kado's heb je gehad en dat tasje gaaaaaaf zeg !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Willy!

    I have used one of your sketches in this card.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Willy, je cadeautje vind ik erg leuk!!
    En je Chilly kaart is ook super Chilly geworden!

    GRoetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Willy

    Ik wilde even zeggen dat er een Award op mijn blog staat voor je

    groetjes Nonna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heey willy,

    wat een mooi cadeau heb je gekregen!!! ik heb nog een award voor je op mijn blog.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanksssssssssssssssssssssss Willy oor de award. Ik heb hem ook al op mijn blog staan.
    En oooooooo leuke kadootjes heb jij gekregen en je creatie eronder zijn heeeeeel mooi.

    Liefs hilda

    BeantwoordenVerwijderen