woensdag 6 mei 2009

4 Heel verschillende kaartjes :)

Ik ben de laatste tijd weer lekker bezig geweest met een paar kaartjes ;)

Dit kaartje heb ik gemaakt als mijn "click" kaart van de club Scraps
Ik heb het gemaakt met het papier van Imaginisce en er een leuk prinsessenstempeltje bij gebruikt.

Dit kaartje heb ik gemaakt met een stempel die ik een keer gewonnen heb bij de club It's scrap time
Het papier is van October Afternoon.

Dit kaartje heb ik gemaakt met het papier van My Mind's Eye.
Ik vind het stempelafdrukje zooooo gaaf ;)

En het laatste kaartje heb ik een tijdje geleden gemaakt voor de uitdaging van de club It's Scrap Time....een kaart met roosjes.

12 opmerkingen:

  1. waaaaauw Willy ik vind ze allemaal supergaaf....die met die slapende beertjes is zoo leuk en dan zo'n leuke tekst erbij...echt top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent goed bezig geweest Willy!
    Ik vind ze weer super hoor, stuk voor stuk.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww Willy,wat een prachtige kaarten meis,mooie stempels en papier.
    ze zijn echt geweldig.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn weer superrrrrrrr mooi Willy !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauwwww Willy, wat zijn ze weer schitterend zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jee wat een mooie kaarten maak jij zeg.ik ben volger geworden,zodat ik regelmatig even langs kan komen om te kijken naar je nieuwe creatie`s
    groetjes emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kaarten weer, Willy, mooie bloemen en papier!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ze zijn allemaal prachtig, maar het prinsesje en de beestjes zijn toch mijn favorieten. De eerste vanwege de mooie zachte kleurtjes, de tweede vanwege het schattige stempeltje !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Willy wat een gave kaartjes maak je !ik ben gelijk je volger geworden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen