Dit Criss cross kaartje heb ik als voorbeeld gemaakt voor de nieuwe wedstrijd op de club bij de scrapmutsen. Het was heel leuk om weer eens zo'n "oud" model te gebruiken. Het papier is van een Designer Paper Pad van K&Company.
Dit kerstkaartje heb ik ook voor de club de Scrapmutsen gemaakt als voorbeeld voor het nieuwe mutsenrecept...maak een blauw kerstkaartje.
Het papier is van S.E.I.
En dit scrapkaartje is ook een voorbeeldkaartje voor een nieuwe wedstrijd maar dan op de club Creative with HobbyVision.
Het is gemaakt met het Merrymint papier van American Crafts.
De sketch hiervan staat op de club ;)
Groetjes, Willy















