woensdag 3 november 2010

Timothy

Dit kaartje heb ik gemaakt met de nieuwste digi stamp van Create4fun.



De stempel heet: Timohy Santa's Letter.
Ik heb de Spellbinders Nestabilities Labels Three gebruikt voor het afdrukje.
Het papier is van The Girls Paperie "Tinsel&Twig".
De kerstboom vind ik wel erg gaaf en is een Creatable van Marianne Design.
De kerstbloemen zijn weer van de ponsen van Nellie Snellen.

Ik heb er ook nog een sketch van gemaakt:



Nog een fijne dag verder!

Groetjes, Willy

9 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi! Deze digi is wel super he!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Practige kaart is het Willy!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje, lieve digi, mooi ingekleurd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Willy mooie kleuren en de digi is ook heel leuk.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Willy,lief die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een erg mooie kerstkaart met deze lieve Timothy ! Mooi gekleurd ook en prachtig papier ! Die kerstboom is idd. geweldig. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een ontzettend leuke kaart joh !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart! Ik vind deze digi van Timothy wel heel erg lief.

    groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen